موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

افتتاح مدرسه پنجاه گانه‌ی موسسه خیریه نیک گامان

افتتاح مدرسه پنجاه گانه‌ی موسسه خیریه نیک گامان

مدرسه بزرگ موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید با حضور مدیر عامل موسسه، نماینده ارشد خیرین و مسئولان در روستای سراوان سنگر استان گیلان افتتاح شد.

به میزبانی مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان گیلان، معاون مشارکت‌های مردمی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش سنگر و نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان منطقه و دانش آموزان مدرسه یکی دیگر از مدارس پنجاه گانه‌ی موسسه خیریه نیک گامان به یاد و نام شادروانان ایران و غلام اسفندیاری افتتاح شد.

در این مراسم افتتاح، مدیر کل اداره نوسازی استان، ریاست هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز استان، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و فنائی، نماینده ارشد خیرین موسسه، سخنانی درباب این پروژه و اهمیت مدرسه سازی و مدرسه یاری بیان کردند.

مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان با بیان ابنکه تقی پور در جایگاه معتمد و نماینده مجمع خیرین کشور و مقام عالی وزرات در مبحث دانش آموزان بازماندگان از تحصیل استان نیز فعالیت می‌کند بر نقش موسسات خیریه و خیرین و به ویژه موسسه خیریه نیک گامان در امر مدرسه سازی و لزوم حمایت و تسهیلگری بیشتر و سریعتر دولت از پروژه‌های مدرسه سازی که مورد توجه خیرین است تاکید کرد.

رییس هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز استان نیز با تشکر از مدرسه سازی‌ها و مدرسه یاری‌های موسسه خیریه نیک‌گامان در استان گیلان و سرتاسر کشور ابراز امیدواری کرد این ارتباط مستمر همچنان ادامه یابد.

تقی پور، عضو هیات مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه و چهره ماندگار مدرسه سازی سال ۱۳۹۹ کشور، نیز علاوه بر توضیح کوتاه سعی برای خدمت رسانیِ زیر بنایی کاملا مردم نهاد موسسه در حوزه‌های رفع نیاز‌های دارای اولویت بهزیستی کشور، آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر در حد توان خود، ساخت مدرسه دیگری را بر اساس اعلام نیاز اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و تایید سازمان نوسازی مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور متعهد شد.