موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

بازدید مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور از مدرسه روستای سراوان، استان گیلان

بازدید مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور از مدرسه روستای سراوان، استان گیلان

ساختمان این مدرسه متوسطه با 8 اتاق و سالن به یاد و نام زنده‌ یادان "ایران- غلام اسفندیاری" تکمیل گشته است و در شرف تحویل نهایی است.

بازدید مدیر عامل و رییس هیئت مدیره موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور از تکمیل ساختمان مدرسه‌ی سه کلاسه‌‌ موسسه به همراه 5 اتاق شامل آزمایشگاه، کتابخوانه، دفتر مدیر، سالن اجتماعات و نمازخانه در روستای سراوان استان گیلان. 

در این دیدار علاوه بر مدیر عامل "موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید"، نمایندگان محترم خَیِر پروژه، مدیر کل اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان به همراه معاونت های اداره کل استان و پیمانکار و ناظر پروژه حضور داشتند. ساختمان این مدرسه متوسطه با هشت اتاق و سالن به یاد و نام زنده‌ یادان "ایران- غلام اسفندیاری" تکمیل گشته است و در شرف تحویل نهایی است. مراحل بازسازی حیاط مدرسه و تکمیلِ محوطه سازی نیز با سرعت در حال انجام است که به همت اداره کل نوسازی و پیمانکار عزیز و مهندس ناظر موسسه حداکثر تا سه ماه دیگر به پایان می رسد.

 بر این اساس مقرر شد این آخرین بازدید مدیریت ارشد موسسه از این پروژه باشد و قطعا پیش از عید نوروز با حضور نمایندگان خیرین، مدرسه با حضور دانش آموزان رسما افتتاح شود.

"موسسه خیریه نیک گامان جمشید" به همت خیرین خود، در طی 4 سال گذشته تنها در حوزه‌ی مدرسه سازی 44 مدرسه و  230  کلاس درس در 16 استان کشور به بهره‌ برداری رسانده است یا در حال احداث قطعی دارد