موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

تهیه 15 دستگاه اکسیژن ساز به همت خیرین موسسه خیریه نیک گامان جمشید برای بیماران مبتلا به کرونا

تهیه 15 دستگاه اکسیژن ساز به همت خیرین موسسه خیریه نیک گامان جمشید برای بیماران مبتلا به کرونا

موسسه خیریه نیک گامان تهیه‌ی ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز با جذب ۲ میلیارد ریال مشارکت برای کمک در رفع نیاز اکسیژن بیماران مبتلا به کرونا را به عهده گرفت.

به گزارش دیدار نیوز اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید با بیان این نکته که موسسه خیریه نیک گامان در یک سال و نیم گذشته، تنها در حوزه‌ی بحران کرونا، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال مشارکت جدی در بخش‌های "پیشگیری، درمان و معیشت" داشته است افزود: از ابتدای بحران کرونا و به ویژه در پیک‌های این بیماری تهیه‌ی اکسیژن مهمترین دغدغه‌ی کادر درمان برای بیماران مبتلا به کرونا بوده است. دستگاه‌های اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان‌ها در شرایط گسترش بیماری و افزایش چند برابری میزانِ بستری، افت فشار دارند و برای تامین اکسیژن لازم بیمارانِ مبتلا کپسول‌های اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز پرتابل لازم است.

او ادامه داد: از سوی دیگر به سبب افزایش میزان بستری و کمبود تخت، بسیاری از بیماران در خانه تحت معالجه پزشکان قرار می‌گیرند یا بخشی از دوران درمان خود را در خانه سپری می‌کنند. برای این عزیزان نیز واجب‌ترین وسیله‌ی درمانی کپسول اکسیژن یا اکسیژن ساز است. دستگاه‌های اکسیژن ساز از یک سو به سبب عدم نیاز به شارژ اکسیژن مانند کپسول‌ها در زمان‌هایی از طول درمان کارایی راحت‌تر و بیشتری دارند و از سوی دیگر به سبب قیمت بالا تهیه‌ی آن‌ها دشوار است.

 

برای مشاهده خبر کلیک نمایید.