موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

تهیه یخچال، کامپیوتر و پرینتر برای دانش آموزان مدارس عشایر توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید

تهیه یخچال، کامپیوتر و پرینتر برای دانش آموزان مدارس عشایر توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید

تهیه و توزیع یخچال، کامپیوتر و پرینتر برای دانش آموزان مدارس عشایر استان خراسان جنوبی، توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید انجام شد.

دکتر اشکان تقی پور مدیر عامل و رییس هیئت مدیره خیریه نیک گامان جمشید، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و چهره‌ی ماندگار مدرسه سازی در سال نود و نه، مورخ  ششم اردیبهشت ماه هزار و چهار صد، پروژه‌ی توزیع و اهدای سی و دو دستگاه یخچال بیست و چهار فوت با بِرَند با کیفیتِ ایرانی و شصت دستگاه کامپیوتر با تمام لوازم جانبی را بر حسب اولویت نیاز دانش آموزان در "شصت و پنج مدرسه" عشایری مناطق مرزی خراسان جنوبی با حضور در مدارس عشایری روستاها آغاز کرد.

مرحله‌ی پایانیِ این پروژه‌ی عام‌النفعه‌ی حوزه‌ی سلامت، آموزش با همراهی و حضور صمیمانه مدیر کل محترم  آموزش و پرورش خراسان جنوبی و همچنین مدیر اداره آموزش و پرورش عشایری و فرهنگیان عزیز به همراه مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان در تعدادی از مدارس روستاهای دوردست و مرزی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد. 

این پروژه کاملا مردمی و مردم‌نهاد بر حسب نیازسنجی منطقه و به نیت دانش آموزان عشایر شرق کشور صورت گرفت. این پروژه‌ی عام المنفعه و ماندگار با تاثیر بر سلامت و آموزش دانش آموزان و معلمان مناطق کم‌برخوردار، بالغ بر "یازده میلیارد و هشتصد میلیون ریال"  ارزش ریالی دارد و بیش ازسه هزار و هفتصد و چهل دانش آموز در "شصت و پنج" مدرسه‌ در روستاهای عشایری کم‌برخوردارِ مناطق پهناورِ مرزی از آن بهره‌مند می شوند.

لطفا برای مشاهده خبر اینجا کلیک نمایید.