موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

رونمایی از کتاب زندگی نامه و کارنامه مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید

رونمایی از کتاب زندگی نامه و کارنامه مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید

مراسم رونمایی از کتاب " زندگی نامه و کارنامه دکتر اشکان تقی پور " مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید در محل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

18 اسفند ماه 1399 مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه و کارنامه دکتر اشکان تقی پور در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، اشکان تقی پور خیر مدرسه ساز، مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز، خانم دکتر مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و ... برگزار شد. 

فاطمه مهاجرانی در آغاز این جلسه، ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: سنت نیکی به نام نشر کتاب خیرین نامگذاری شده که در این امر مقدس دو واژه زیبا به نام، ادای دین و یادگیری اتفاق می افتد. وی ادامه داد: برنامه خوبی به نام رونمایی از کتاب خیرین در جهت تکریم و گرامیداشت نام آنها به همت سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز تدوین شده و بسیار خرسندیم که در جمعی حضور داریم که همه انسانها در آن، اهل خیر و برکت و مبرات هستند. 

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه ضمن تقدیر از سازمان نوسازی به خاطر نشر کتاب خیرین اظهار داشت: درگذشته وقتی کسی فوت می کرد از اقدامات او تعریف و تمجید می شد اما امروز این ایده ها و اقدامات ارزشمند می تواند ضمن ماندگاری کارهای خیرین نقش مهمی در ترویج و اشاعه فرهنگ مدرسه سازی و امور خیریه داشته باشد.

وی ادامه داد در سال جاری دولت 330 درصد آورده خود را افزایش داده و ما 40 هزار کلاس درس نیمه تمام را به همت خیرین مدرسه ساز به اتمام رساندیم که این امر قابل اهتمام و توجه ویژه است. رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خاطر نشان کرد: خیرین آبروی جامعه هستند و امیدواریم به همت خیرین و دولت هر چه زودتر عدالت آموزشی در جامعه برقرار شود. 

اشکان تقی پور خیر مدرسه ساز نیز با شعری صحبت های خود را آغاز کرد.

فریدون فرخ فرشته نبود           زمشک و ز عنبر سرشته نبود

بداد و دهش یافت آن نکوئی        تو داد و دهش کن فریدون تویی

 

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد کثیری از خیرین ایرانی در عرصه های مختلف در خارج از کشور فعالیت می کنند که امیدواریم با ترویج فرهنگ مدرسه سازی بتوانیم بر تعداد آنها بیفزاییم. 

وی خاطر نشان کرد: معجزه پیامبر اسلام کتاب است و مدرسه سازی ادامه راه انبیاست. امیدواریم در کنار شما خیرین بتوانیم در این راه گام های موثری برداریم.