موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

رونمایی پویش همدل

رونمایی پویش همدل

رونمایی پویش همدل در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی

از پویش همدل در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی رونمایی شد. تهیه و توزیع دو هزار بسته‌ی غذایی کامل شامل گوشت تازه و گرم و مرغ و سایر ملزومات غذایی برای دو هزار خانواده نیازمند با تعداد پنج نفر به بالا در صف انتظار سازمانبهزیستی و نهادهای کمک ‌رسان دیگر در استان تهران و البرز طبق لیست وزارت محترم رفاه و جمعیت هلال احمر وارد مرحله‌ی توزیع شد. این پویش بزرگ توسط  موسسه خیریه نیک گامان و تماما به همت خیرین موسسه به ویژه خیرین ایرانی خارج از کشور کاملا مردم‌نهاد، با همکاری، همراهی دلسوزانه و همه‌جانبه‌ی سازمان داوطلبان هلال احمر و جمعیت هلال احمر استان تهران در مراحل برنامه ریزی، اجرا و توزیع انجام شد.
این پویش در راستای تامین معیشت خانواده های آسیب دیده از تاثیرات اقتصادی بحران کرونا به دنبال انجام وظیفه و خدمتگزاری مردم نهاد موسسه در حوزه های پیشگیری و  درمان با مجوز، نظارت و همراهی جمعیت هلال احمر انجام شد.

در این مراسم علاوه بر خیرینِ مجمع خیرین کشور، مدیریت، کارکنان و داوطلبان موسسه خیریه نیک گامان، ریاست محترم جمعیت هلال احمر کشور، فرماندار محترم تهران، ریاست، معاونان و مدیران سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مدیران جمعیت هلال احمر استان تهران و مدیران ورزشگاه آزادی و تعداد فراوانی از جوانان و داوطلبان هلال احمر و امر خیر حضور داشتند.