موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران

دستگاه اکسیژن ساز ریه‌ی بیمارستان هاست

دستگاه اکسیژن ساز ریه‌ی بیمارستان هاست

موسسه خیریه نیک گامان در تهیه و نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان بهارلو نیم میلیارد تومان بودجه تخصیص داد که به لطف خداوند و با همراهی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به انجام رسید و به ثمر نشست.

دستگاه اکسیژن ساز ریه‌ی بیمارستان هاست. دوشنبه، مورخ 30 تیرماه 99 مدیرعامل و رییس هیئت مدیره خیریه نیک گامان با حضور در بیمارستان بهارلو، بیمارستان آموزشی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تهران با سطح علمی و خدمت‌سانی بالا در منطقه پر ازدحام جنوب و جنوب غرب تهران برای شرکت در مراسم نصب کامل و ورود به سیستم دستگاه اکسیژن سازی مرکزی بیمارستان با میزبانی مهربانانه‌ی، ریاست محترن بیمارستان، مدیریت محترم بیمارستان، ریاست محترم واحد مددکاری، اساتید، پزشکان و پرستاران زحمتکش بیمارستان حضور یافت.
دستگاه های اکسیژن ساز مرکزی و مخازن آن ها  به عنوان ریه‌ی بیمارستان ها در درمان تعداد بالای مبتلایان بستری نقش اولیه، جدی و اصلی را ایفا می‌کنند که با توجه به بحران های پیشین ناشی از شیوع کرونا و بحران کنونی شیوع بالای بیماری، سلامتی و روند درمان بسیاری از بیماران در بیمارستان های بسیاری که از نبود، فرسودگی یا ظرفیت پایین دستگاه های اکسیژن ساز که به سبب پاندمی و ازدحام بیماران با آن مواجه شدند در خطر قرار گرفت. موسسه خیریه نیک گامان تا کنون با مشارکت جدی مالی به لطف خیرین ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور موسسه علاوه بر تهیه‌ی ونتیلاتورها و دیگر اقلام و دستگاه‌های اصلی و مصرفی کوچک و بزرگ بیمارستانی در سرتاسر کشور، تنها در حوزه‌ی تهیه و نصب دستگاه های مرکزی اکسیژن ساز  و مخازن آن ها مشارکت‌های مالیِ میلیاردی داشته است و همچنین در مذاکره و برقراری ارتباط با موسسات خیریه مسئول و متعهد  دیگر برای تهیه دو دستگاه دیگر که به ثمر نشست و تلاش کنونی برای تهیه دو دستگاه اکسیژن ساز دیگر در کنار تهیه‌ی سایر دستگاه‌ها و تجهیزات اصلی بیمارستانی و کمک تنفسی ادامه دارد. موسسه خیریه نیک گامان در جایگاه یکی از اعضای حقوقی فعال مجنع خیرین کشور از ابتدای بحران کرونا  همراه وزارت محترم بهداشت و جمعیت هلال احمر بوده است.   

موسسه خیریه نیک گامان در تهیه و نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان بهارلو نیم میلیارد تومان بودجه تخصیص داد که به لطف خداوند با همراهی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به انجام رسید و به ثمر نشست.

عکس: صبا طاهریان

جهت مشاهده خبر اینجا کلیک کنید.